2012 m. birželio 27 d., trečiadienis

Tinginystės planas sugriautas


Pasisekė man su darbo grafiku !


Šiandien atsikėliau kaip įmanydama vėliau. Norėjau kuo labiau atsipalaiduoti ir pailsėti, tačiau lietaus lašai taip stipriai krito iš dangaus ant mano metalinės  palangės, kad teko keltis ir kažką veikti. Kadangi šiandien man yra laisvadienis, nusprendžiai papusryčiauti, nes tai dažnai pamirštu arba tiesiog tam neužtenka laiko. Taip ramiai gulinėdama lovoje ir perjunginėdama televizijos kanalus sulaukiau skambučio iš direktorės. Mhh, galvoju, puikumėlis. Gal skambina man palinkėti gero laisvadienio? Kur gi ten..
Direktorė: Labas, ką darai šiandien?
Aš: Laba diena, nieko įpatingo. Ilsėsiuosi visą dieną.
Direktorė: Kaip gaila, šiandien nusimato objektas Trakų stotelėje. Būk ten 19.00val.


Nu blemba!! pasirodo keli žodžiai gali sugriauti tinginystės planus :D Tačiau nėra to blogos, kas neišeitų į gerą. Prieš darbą susitinku su savo gražuole S. išgersime CUP'o kavutės ir važiuosime į darbą ;*

GerO vakarO :**


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą