2012 m. liepos 16 d., pirmadienis

Būrėja Lukiškių parke

Visos ramios popietės kortas sumaišė - būrėja. Šiandien po pietų sedėjau Lukiškių aištėje, varčiau sau ramiausiai knyga ir laukiau S*. Staiga lyg iš niekur prie manęs prisėdo moteriškė, buvo ji tamsaus gymio, todėl iš karto pagalvoja - čigonė.. Ilgą laiką jos visiškai nesiklausiau. Griežtu balsu ištarė man ji:
- Tu manimi netiki?!
- Atsiprašau, bet ne. Mano likimas yra žinomas tik Dievui!
Moteriškė aišku nepasimėtė, pradėjo girti mane už tai, jog tikiu Dievą. Kadangi nepatinka man rusų kalba, stengiausi jos ir neklausyti, tačiau kai kurie faktai vertė mane susimąstyti..


  • Moteris minėjo kažkokius 2 vaikinus, kurie man bijo prisipažinti meilėje (taaip, tik dar meilės man ir trūko...)



  • Minėjo kažkokį prakeiksmą, kurį jau matė iš toli eidama link manęs (Ha-ha, moterie!! koks dar prakeiskmas??? prakeiksmas yra tada kai viskas nesiseka, o man šiuo metu sekasi kaip niekad :P)



  • Taipogi minėjo tai, kad ateityje turėsiu du sūnus. Tada neišvėriau jau tų nesąmonių ir juokai paklausiau:

         - Kaip manote, kokius vardus išrinkti man savo sūnums: Jonas ir Vytautas ar Gabrielius ir Jokūbas? -             moteris aišku nepasimėtė
        -Tavo vyras nebus nei rusas nei lietuvis nei lenkas, todėl patariu rinktis Gabrieliaus ir Jokūbo variantą.  
(Nei aš tų sūnų planuoju turėti!! Nei artimoje nei tolimoje ateityje, o mintis dėl užseniečio vyro gal ir nebloga)



  • Per 6 metus aš uždirbsiu tiek, kiek paprastas žmogus neuždirba per visą gyvenimą ( Oo! šis spėjimas man patiko. Pinigai yra gerai, tikiuosi jų man niekad nepritrūks)


  • Na ir paskutinis faktas mane labai nuliūdino.  Būrėja pabarė mane dėl mano gyvenimo būdo..

         - Matau, jog esi jauna. Tikriausiai nesvetimos tau yra ir visos šių dienų blogybės, dar nejauti nuovargio po darbų ir vakarėlių, taip?
          Nuleidau akis ir tylėjau, tai ir buvo atsakymas į jos klausimą.
         - Taigi žiūrėk - pradėk savimi rūpintis, ilsėkis, ilsėkis ir dar kartą ilsėkis. Jaunystė nebesugrąžinsi, o senatvėje kankinsies dėl jaunystėje padarytų klaidų. Matau, jog turi dailias kojytes  ir jeigu tęsi tokį savo gyvenimo būdą, jos ilgai tau netarnaus. (Goššš, jeigu ši moteris sužinotų daugiau apie mano gyvenimo būdą - nualptų :DD, bet nors ji niekos ir nežino, paklausysiu jos ir truputi pristabdysiu su naktiniu gyvenimu. )

Kaip staigiai atsirado taip staigiai ir išnyko toji moteris, o po kelių sekundžių apsiniaukė visas dangus. Pasidarė taip nejauku ir net baisu. Tikriausiai pats Dievas, jau siunčia štai tokiu žmones, kurie mane prigąsdintų.. 


GerO vakaro ;*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą