2012 m. rugsėjo 21 d., penktadienis

Baby, it's friday !@



Penktadienis !!!
Šiandien geroji bibliotekininkė leido mums trumpam prisijungti prie savo Facebook profilių.
Ir štai, ką aš radau ant savo sienos >>


Nuostabioji S* priminė man, jog namuose šiandien tikrai nesėdėsime :D

Mano Friday Outfit :))


Žaisminga, geltona suknelė
Kažkada šia suknele puošėsi Mamytė. Tai buvo pirmas rūbas, kurį aš "paveldėjau" iš jos. Kažkurį laiką ši suknelė buvo taisoma pas siūvėją, reikėjo ją gerokai susiaurinti ir patrumpinti (chi-chi)))
Ir šiandien ji yra tokia kokia yra - NUOSTABI !
                                           Kai pirmą kartą apsivilkau šį rūbelį visi klausinėjo "Oho!  iš kur čia tokia suknelė, kiek mokėjai?"
O aš nusišypsodama kukliai atsakydavau "čia Mamos*''

Aukštakulniai
Juos dar vadinu -  žudikais. Tai yra patys aukščiausi ir rečiausiai avimi mano batai. Jie yra gan patogūs, iš automobilio į automobilį, iš kavinės į kavinę, tačiau dance pool'e su jais ne kas :D  Nusipirkau juo praeitą rudenį. Vaikščiojau po Trendexpress parduotuvę ir įsimylėjau! Taip, tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio, nenorėjau jų palikti lentynoje, todėl jau po kelių akimirkų išėjau iš parduotuvės dėžeje nešina šiuos gražučius.

Visiems linkiu nuostabaus penktadienio :)
Bučkis ;*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą