2012 m. spalio 30 d., antradienis

Šilta naujiena spintoje!

Tėtis mėgsta mane nustebinti !
Aną kartą nežinodamas mano drabužių dydžio iš Ukrainos atvežė 4 poras tokių pačių džinsų :D
"Aš nežinojau tavo dydžio, todėl atvežiau visus dydžius. Imk. 36,38,40,40"

O šį kartą lankydamasis Šiaurinėje Rusijoje nupirko man paltą.
Kai pamačiau jį ilgai tylėjau... Nežinojau net ką pasakyti.
Pirmos mintys kurios šovė į galvą " Viešpatie, kur aš jį apsivilksiu?"
Numečia aš tą paltą į tamsiausią spintos kampą, tačiau šiandien teko jo atsiprašyti ir pamilti.
Mūsų Lietuvėlėje jau 0 °C, todėl visai nelinksma vaikščioti su savo mylimu rudeniniu ploščiumi. Nors ir kaip būtų liūdna atsisveikinti su senuoju apdaru, tačiau šiluma man dabar svarbesnė!
Mama pamačiusi naują mano rūbą, tarė:
:"Ha,ha,ha. Dabar atrodai, kaip žvėris pabegęs iš miško, bet neblogas tas tėvuko skonis :DDDDD"

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą