2012 m. lapkričio 28 d., trečiadienis

Dovanėlės

Seniai jau ką ir pasakojau jums :) Šiandien nepagailėjau jėgų ir nufotografavau beveik viską. Ir dabar galiu patenkinti smalsuolius. Pradėsiu nuo smulkiausių daiktelių.
1.

Aukso spalvos kaklo papuošalas, kuriuo teks dalintis su mama. Ne man vienai jis patiko))
Šis papuošaliukas puikiai dėrėjo prie mano smulkių auskariukų, todėl tik gauta dovanėle pasipuošiau tą patį vakarą.


Wau-wau-wau. Nuostabus ir viliojantis kvapas. Visada buvau tokių kvapų mėgėja, todėl tik pasibaigus šiam buteliukui be pašalinių minčių nusipirksiu tokį patį :))


Ir kas galėjo pagalvoti, jod drąsiai galėsiu spalvinti nagus ryškiomis spalvomis? Viskas dėka nuostabios manikiūrininkės ir jos darbo. Dabar drąsiai dažau nagus bordinėmis ir ryškiai raudonomis spalvomis.
Ši spalva man primena Kalėdų spalvą. Nei raudona nei oranžinė, o YPATINGA!


Dovana nuo tėvelio. Ferrari mobilus telefonas. Tokio tikrai niekas neturi))


Gražuolis megztukas ir paltukas


Taigi tokios kuklios naujienos mano spintoje, kišenėje ir kosmetikos stalčiuje.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą