2012 m. lapkričio 6 d., antradienis

Įspūdžiai

Išaušo TAS antradienis dėl, kurio net ir sapne regėdavau tą baisią dienos popietę.
Dabar tai jau viskas už manęs. Ačiū Dievui, baisių klaidų ir baisios gėdos nepridariau.

Iš karto po konkurso nuvažiavau į Vilnių. Asilas vairuotojas važiavo ne didesniu nei 70km\h greičiu, todėl nespėjau į paskaitos pradžią, tiesą sakant - pavėlavau madingai! (12min) Įbėgau lyg viesūlas į universitetą, jau ant slenkščio rėkdama " O vargeliii! Aš vėluoju!!", o studentų grupelė atsisuko, pažiūrėjo į mane ir pradėjo garsiai kvatoti (chi,chi. Jiems tai tikriausiai įprasta)
Įėjusi į auditoriją radau sau vietelę ir patyliukais atsisėdau. Pirmas įspūdis: "Op! Dar įdomiau negu pastarajį kartą"
Pirmoji paskaita buvo ištiesų naudinga ir įdomi, tačiau ši paskaita buvo apie šeimos psichologiją ir buvo dar įdomesnė už pirmąją. Šį kartą paskaitą vedė dėstytojas, kuris kai vėliau pasirodė yra tikras šmaikštuolis)))
Davė mums kelis pratimus, kurių išvados nebuvo įmanoma nuspėti, tačiau atlikus užduotėlę viskas paaiškėjo. Pati buvau nustebusi, kaip iš tokių banalių ir visai paprastų žmogaus atsakymų galima daryti išvadas apie jo tikslus ir siekius.
Antroji užduotis man patiko labiausiai, nes tai buvo užduotis "Pabaik sakinius"
Kadangi gerai žinau ko noriu iš gyvenimo, žinau ką savyje turiu pakeisti ir ką dar išugdyti, todėl buvo paprasta pabaigti 9 sakinių pradžias. Mano atsakymai buvo begalo atviri, todėl visų tikrai neviešinsiu
1.Jos vardas yra Justina Barbara
2.Ji aktyvi, draugiška, rūpestinga
4. Ji labiausiai vertina mandagumą, tolerantiškumą, meilumą
7.Ji bijo vienatvės
9. Ji nori būti laiminga ir mylima
Šį lapelį iš karto paslepiau į magiškąją skrynelią, po kažkiek metų atidarysių ją ir pažiūrėsiu ar pasiekiau savo :))
Savęs pažinimo temos man visada yra prie širdies, todėl iš paskaitos išėjau kupina įspūdžių!! Džiaugiuosi, jog tokiomis laimingomis ir tūriningomis akimirkomis baigiasi mano dienelės Lietuvėlėje!


 Ir jūs priimkite save tokiais, kokiais esate, mielieji !
Gražaus vakaro ;*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą