2012 m. gruodžio 16 d., sekmadienis

2000

 (manau, jog nuotrauka pasako daug)

2000 peržiūrų, VAU ! Pirmasis įrašas buvo dar 2011 metais sausio 25 dieną, tuo momentu dar nesuvokiau ko aš noriu, kam aš rašau, kokiu tikslu tai darau. Todėl Blog'ą uždariau ir tik 2012 metai birželio 26 "prikėliau jį naujam gyvenimui" Nuo to laiko jo neapleidžiu. Čia sudedu visas savo mintis, samprotavimus, planus bei išgyventas akimirkas. Labai džiaugiuosi, jog tai tapo ne tik mano "blogelis", kuriame aš aprašau prisiminimus ir nuotykius, bet tapo skaitomu tinklaraščiu, kuriuo domisi kiti. Šiame įraše nepropaguosiu kuklumo ir pasigirsiu, jog mano blogą skaito ne tik mano draugai ir pažystami, bet ir gyventojai iš kitų kontinentų. Štai statistika>>>
Lietuva  1594
Rusijos Federacija 148
Jungtinės Valstijos 95
Didžioji Britanija  31
Vokietija 24
Lenkija 21
Danija 16
Ukraina  4
Norvegija 3
Prancūzija 2
(tikiuosi už nekuklumą manęs nenuteisite, tai yra tiems kurie skeptiškai vertina mano veiklą)

Tokia jau realybė, jog įrašai, kuriuose aš aprašau nuotykius iš naktinio gyvenimo tapo daug labiau skaitomi negu kiti. Cha! Net pačiai keista pasidarė, jog su mielu noru yra skaitoma, tai kas dažniausiai turi likti paslaptyje. Ne kartą esu išgirdusi " Buk truputi paslaptingesnė, neviešink visko" VISKO aš tikrai neviešinu. Jeigu viešinčiau viską ką aš darau, kur ir su kuo esu, išeinant į gatves man tektų užsidėti didžiausius akinius ir "toną špakliaus" tam, kad nesimatytų gėdos veido. Tikrai neviską aš užfiksuoju ir įrašau. Pačius "perliukus" palieku saugoti savo mieląjam kompiuteriui.
O dabar sakinėlis tiems, kurie yra nusivylę savo gyvenimu ir sugeba teisti kitų gyvenimo būdą ir poelgius.

"Nereikia kištis į mano reikalus, teisti ir analizuoti mano poelgius ar piktai nužiūrinėti ir atvirai pavydėti, patys paverskite savo gyvenimą geru, siekite užsibrėžtų tikslų ir svajonių. Tada ir jūs kiekvieną rytą kelsitės su šypseną ir kartosite sau, jog GYVENIMAS YRA GRAŽUS" 


Taigi, norėčiau padėkoti tiems 2000 žmonėms, kurie skaito ir domisi.
 AČIŪ, brangieji! Jūs esate nuostabūs!
Tą progą pakeičiau savo Blog'o dizainą, tikiuosi Jums patiks, nes man šis daizanas atrodo daug paprastesnis ir priimtinesnis.











Komentarų nėra:

Rašyti komentarą