2012 m. gruodžio 3 d., pirmadienis

Baigta! Ačiū

Let it snow!
Vilniaus gatvėse jau vyrauja žiema. Gedimino prospektas jau mirga nuo kalėdinių papuošimų.
Toks gražus pirmadienio vakaras man buvo ypatingas!
Paskutinė ISM paskaitėlė ir pažymėjimas jau mano rankose.
Kaip bebūtų gaila - viskam yra galas. Iš ISM išėjau pilna įdėjų, žinių ir patirties, o svarbiausia išvengiau didžiausios gyvenimo klaidos, kuri būtų pražudžiusi!
O štai keli "perliukai-klausimukai", kuriuos man uždavinėjo.
"Kam tu lankai tą ISM?"
Hmm.Pagalvokime. Ko vertas žmogus, kuris nieko nesiekia, nieko nebando ir niekuo nesidomi?
"Kokia nauda iš to ISM?"
Žinios, patirtis, teoria, praktika, pažymėjimas.
"Kokia tau nauda iš to pažymėjimo jei nesiruoši stoti į ISM?"
Koks kitiems turėtų būti skirtumas kur aš stosiu kur nestosiu. Kokia nauda man iš vieno ar kito dalyko. Tai yra tik MANO reikalas. Į ISM ėjau pasisemti žinių, būtent to ir pasiekiau, išėjau su dideliu žinių bagažu!!


Mielieji! Linkiu ir jums jeigu tik įmano, griebtis ko nors naujo. Kažką naujo surasti ar atrasti. Mokytis niekada ne per vėlu. Būtent tokio tipo kursai padeda pamąstyti, susivokti ir galiausiai priimti gerą bei naudingą sprendimą. Nebijokime rizikuoti, net ir tada, kai niekas nepalaiko! Mes esame savo likimo kalviai ir neturėtų mums rūpėti bukų žmonių bukos nuomonės!

Nereikia apie save galvoti blogai - visada atsiras tokių, kurie tai padarys už jus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą