2013 m. sausio 12 d., šeštadienis

Bling*Bling

Praėjo visos šventės, todėl būtent šiandien nusprendžiau atverti savo spinteles ir parodyti skaitytojams ką gavau dovanų. Dovanų iš tiesų nemažai, todėl parodysiu pačias nuostabiausiai ir tas, kurios mane labiausiai nustebino )))


Kūčių vakarą su šeima išvyniojome dovanas. Savo dovanų maišelyje suradau būtent tokį šiltą šaliką, kuri norėjau nusipirkti ir nuostabių kvepalų buteliuką. Labai džiugu, jog mano mylima teta žino mano skonį ir VISADA pataiko į dešimtuką. Dar nudžiugino tai, jog šių kvepalų kiti neturės dar kelias savaites )) bijau to momento, kai kur nors gatvėje ar parduotuvėje užuosiu šį kvapą pas ką nors kitą. Būtent tokių situacijų nekenčia daug merginų, kai eidamos išdidžiai Gedimino prospektu kita pus gatvėje pamatome kitą panelę, kuri vilkį tą pačia striukę ar avi tuos pačius aukštakulnius, kai ir jūs.

O kitos dvi dovanos, kurias gavau mane nustebino labiausiai. Tik pamačiusias jas mano galvoje kilo mintis "Ojeeej koks grožis, net gaila kažkur eiti pasipuošusi šiomis dovanomis"

Pirma dovana, tai ilgaauliai žieminiai batai.


Nuostabaus grožio batukai "miega" spintoje. Nors dabar žiema ir puikus momentas juos apsiauti, bet kažkas mane stabdo. Iš karto galvoje sukasi mintys apie blogiausią, kad po kažkurio vakaro aš pamatysiu ant jų įbrėžimą ar įplyšimą. Apie tai pagalvojus, net šiurpuliukai per kūną eina. Batukai yra labai delikatūs, elegantiški ir nepaprasti, todėl kur nors keliaudama apsiaunu savo juodu ilgaaulius ir nejaučiu jokios baimės, jog kažkas nutiks jiems. Šie kreminės spalvos batukai džiugina mano akis, tačiau apsiauti jų dar nedrįstu.

Kita dovanėlę gavau nuo nuostabaus A*


Nepaprasto grožio Swarovski apyrankė. Be galo gražiai žaižaruoja ant mano plonyčio riešo. Ir tai yra antras daiktas, kuriuo bijau pasipuošti. Apyrankė yra labai smulkutė, todėl bijau ją suplėšyti ar pamesti akmenėlį. Šiam papuošalui suradau gražią dėžutę į kurią atsargiai padėjau apyrankę ir su mintimi "išauš kada nors tas vakaras, kai mano riešą papuoš ši gražuolė" uždariau ir saugiai padėjau. Kiekvieną kartą kur nors ruošdamasi "užmetu" akį, pasidžiaugiu ir uždarau.

Taigi tokios naujienos karaliauja mano spintelėse, be galo jomis džiaugiuosi, bet naudotis kol kas drįstu tik kvepalais chi-chi ))


\Gero šeštadienio vakaro, mielieji <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą