2013 m. sausio 27 d., sekmadienis

Laukta sausiO 26 diena


Ankstyvas šeštadienio rytas.
Iš pačio ryto su mama stengėmės iš mano "trijų plaukų" padaryti šukuoseną.
Į pagalbą pasitelkiau prisegamus plaukus, kurie labai pagelbėjo tądien.
8.15 jau buvau pilnai pasiruošusi repeticijai ir koncertui.
 Pasiruošimas šiam koncertui buvo kaip niekad sunkus, nes į generalinę repeticiją teko eiti su  38 ° temperatūra. Šeštadienio rytą buvau visiškai sveika tik truputi apsnūdusi ))) buvau pasiruošusi ilgai bei turiningai dienai.

Koncertas vyko Žirmūnuose.
Iki mūsų pasirodymo buvo likę laiko, todėl ramiausiai nuėjau į vietą, kuri manau man ir mano draugėms niekada nepasimirš. Žirmūnų Rimties Parkas. Vieta, kurioje įvyko tiek nepamirštamų susitikimų ir pasibuvimų!



Vėliau lėtai grįžau į užkulisius. Štai kelios nuotraukos iki to momento, kai šioje salėje dar nebuvo 800 žmonių





Po koncerto visi buvome pakviesti į banketą.
Prieš įžengiant į banketo salę mintyse buvo tik vieną "surasti mamą", tačiau atidariusi duris supratau, jog tai yra beviltiška. Visų pirma nežinau kur jos ieškoti visų antrą tarp 800 žmonių surasti vieną vienintelį žmogų iš tiesų "misija neįmanoma". Viską atidaviau likimui į rankas ir vakarui įpusėjus netyčia susitikome prie užkandžių stalo. Susitarėme iš kur ir kada išvažiuojame ir toliau nuėjome savo keliais. Labai nudžiugino tai, jog per šokius susitikau savo seną pažįstamą J* su kuria smagiau pasišnekučiavome.







Iš namų išvažiavusi 8 ryto, grįžau 8 vakaro. Koncertas pavyko, banketas buvo buvo neįtikėtinas. Daug ko esu mačiusi: banketas penkiasdešimčiai žmonių, šimtam.. tačiau banketo 800 žmonėms!? Užpildyti buvo visi trys aukštai, kiekviename kampelyje knibždėjo politikai, merai, vicemerai, atstovai, direktoriai, seniūnai ir be galė kitų, kurie nors trupučių prisidėjo prie šių metų rinkimų. Netrūko nei muzikos, nei vaišių nei malonių pašnekovų.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą