2013 m. sausio 25 d., penktadienis

Tiesos valanda išmušė



Lazda turi du galus !

Prieš darant blogą kitam, reikia susimąstyti apie visagalį likimą, kuris VISADA už blogus darbus nubaudžia.
Ši mintys jau nuo ketvirtadienio popietės apsigyveno mano galvelėje. 
Ketvirtadienį sulaukiau skambučio, kuris privertė vėl atsiminti liūdniausią ir skaudžiausią 2012 metų vasaros įvykį. Tas įvykis buvo gera pamoka man ir kitiems, turėjo jis dvejopą reikšmę; sužinojau, jog ir mano pažįstamų rate yra žmonės, kurie dėl pinigų gali padaryti net nusižengimą, kuris po savęs paliks tik laviną klausimų, o visų antrą įsitikinau tuo, jog ir šimtu procentų patikimai atrodantys žmonės gali akiplėšiškai apgauti.
Būtent į tokių žmonių rankas pakliuvau šią vasarą. Nors atrodė, jog viskas baigsis laimingai, tačiau taip nenutiko. Tik po pusmečio galėjau savo skriaudėjams atsilyginti tuo pačiu - blogu darbu !
Vidurdienį važiuodama į komisariatą mano venomis plūdo karštas kraujas. Tiek laiko praėjo, tiek "vandens" nutekėjo, o dabar ir vėl esu priversta prisiminti žmones, į kuriuos spjaučiau vidury gatvės nesvarstydama !
Kol laukiau parodymų davimo nusprendžiau šiek tiek pasilinksminti (chii-chii)) Ant savo Facebook sienos paskelbiau, jog esu komisariate, tada ir prasidėjo visas smagumas; vienu momentu skambino keli asmenys, nuo žinučių mobilusis kaito, o aš sėdėjau komisariato kampelyje ir tyliai sau kikenau. Visi ne juokais išsigando,  o mano A* patikėjo, jog aš "įklimpau" :DD

Dabar šventai tikiu fraze " Lazda turi du galus" siekiant sau naudos ir darant kitiems piktą ankščiau ar vėliau liksime nubausti. Mano atveju - pats likimas nubaudė tuos, kurie norėjo mano dėka pasipelnyti, nors ir po pusės metų, tačiau tiesos valanda išmušė !!!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą