2013 m. vasario 17 d., sekmadienis

Didžiausi netikėtumai nutinka neplanuotai !

Didžiausi netikėtumai nutinka neplanuotai !

Ketvirtadienį su kaimyne nusprendėme kartu pasilinksminti. Lėtu, lėtu žingsneliu atėjo penktadienis, vakarui įpusėjus pradėjau ruoštis. Kur eisime, ką veiksime, su kuo susitiksime? Nei viena iš mūsų atsakymų į šiuos klausimus nežinojo, todėl ir neilgai teko laužyti galvą " ką apsirengti?"
Tą vakarą pasirinkau labai paprastą outfit'a : džinsai, palaidinė, švarkas. Ir aišku neprašoviau :)


(chi-chi)

Paprastai kur nors važiuojant ilgai tūnoju kambaryje ir ieškau geriausių variantų. Šį kartą nieko panašaus nebuvo. Tiesiog iš spintos išsiėmiau labiausiai akį patraukusius drabužius, sugarbanojau plaukus, nuspalvinau akis ir iškeliavau. Plačiau apie outfit'ą.
Baltą palaidinę gavau dovanų gimtadienio proga ir labai dažnai ją vilkėjau, tačiau tik tada, kai saulė švietė ir pūtė šiltas vėjelis. Šiomis dienomis žiemužė nekrečia staigmenų, todėl pamaniau, jog nesušalsiu. Užsivilkau švarką ir kaip buvo tikėtasi - nesušalau.

Pirma stotelė - Žirmūnai

Kol manoji kaimynė ruošėsi aš išėjusi į balkoną puoliau fotografuoti. Be galo, be krašto man patinka vaizdas, kuris atsiveria pro balkono langą.


Tiek nepamirštamų dalykų šiame mikrorajone nutiko, jog tik išgirdusi jo pavadinimą iš karto veide atsiranda šypsena. 
Laikui bėgant priėmėme sprendimą - vakaro pratęsimą padarysime Muzikos rūsyje. 
Iki to vakaro buvau tikra barų peikėja. Niekada į barus neeidavau, nebent vedina priežasčių. Mano kaimynė roko, alaus, ir barų mylėtoja ir mūsų skoniai retai sutapdavo. Ji kiekvieną kartą su dideliu užsidegimu man pasakojo apie bare vykusius koncertus ir pasisėdėjimus, o aš užrietusi nosį vis vien teigiau, jog geresnės vietos už klubą nėra. Penktadienio vakaras mane privertė pakeisti nuomonę IŠ ESMĖS. Kažkada kaimynei teigusi, jog mano kojos niekada nebus bare, žengiau būtent ten, kur žadėjau neeisianti.
Kaimynė iš karto puolė prie baro ir užsakė mums savo mėgstamiausio Varniukų alaus.


Skonis aišku iš tolo neprilygsta alui, kuris su didžiausia komercija yra parduodama parduotuvėse.
Pasiklausiusio ne mano skonio muzikos ir padegustavusios išėjome į lauką pailsinti ausis, tada ir prasidėjo netikėtumai. Užteko vieno šyptelėjimo ir prie mūsų prisijungė nepažįstamieji, kurie privertė garsiai kvatoti, kartu įėję į vidų prisijungėme prie dar didesnės kompanijos, kuri šventė gimtadienį.
Artimiau susipažinę taip ir likome kartu su jais. Laikas bėgo, o mano mylimoji kaimynė vis labiau norėjo miego. Patyliukais man pasiūlė važiuoti namo ir liko labai nustebinta išgirdusi neigiamą atsakymą.


Namo man tikrai nesinorėjo, todėl palydėjusi draugę grįžau pas vaikiną, kuris nuo pačios pradžios prikaustė mano dėmesį. Nepastebėjome net, kaip greitai pralėkė laikas. Šokome ir kalbėjome iki paryčių, ir tik netyčia    
pažiūrėję į laikrodžius supratome, jog jau rytas.  Maloniai palydėta iki stotelės nuvažiavau namo ilsėtis, nes jau po kelių valandų teko keltis ir važiuoti į repeticiją.

Reziumė 
Ilgai lauktas penktadienis pavyko ! Susipažintą su naujais žmonėmis, susitiktą su senais pažįstamais. Ko gi galėjau daugiau norėti? 

GerO vakaro, mielieji <3

2 komentarai:

  1. Varniukai anksčiau skanesni buvo, žinok. Dabar ten kažkas yra pasidarę: savininkas pasikeitė ar padidino gamybos apimtis, tai jis labai pakeitė skonį į blogąją pusę.:) Va anksčiau tai mmm buvo.
    O kaip Rūsys gali patikti, tai nelabai suvokiu. Na, nebent susitvarkė jau chebra.:) Bet man ten grynai sklepas.. Tikrai gražesnių ir fainesnių barų yra.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Negaliu kol kas nei pritarti nei sutikti, nes baruose buvau 3 kartu ir du pirmieji kartai nepaliko didelio įspūdžio. Muzikos rūsyje dabar apsauga dirba, tai yra palaikome standartinė tvarka. Iš tiesų nežinau, kokia ten situacija buvo ankščiau, bet Muzikos rūsys paliko įspūdį.

    AtsakytiPanaikinti