2013 m. vasario 25 d., pirmadienis

Paskutinis žiemos šeštadienis




Šeštadienis

Šeštadienio rytą mano galvelėje buvo tikra sumaištis, vis norėjosi kažkur lėkti, kažką veikti. Vakarui atėjus supratau, jog noriu į roko koncertą. Nors ir kaip tai būtų neįtikėtina ir keista, tačiau jau 22 val. myniau Muzikos rūsio slenkstį.





Roko ir sunkiojo metalo klausiausi kelias valandas, todėl ilgainiui nusprendžiau išeiti pasivaikščioti.
Ėjau ten kur akys veda ir bac ! Prieš akis kokteilių baras Posh. Čia ir atsibudo mano senoji natūra.. Supratau, jog likusią nakties dalį noriu praleisti šiame klube. Nusišypsojusi apsauginiui prie įėjimo  bėgau link dance pool'o. Tą vakarą Posh vyko Latino night, o DJ Carlo Rosas grojo ilgai ir nuotaikingai. Shakira - Addicted to you, būtent šią dainą niūniuoju dar ir šiandien





Outfit



Geltonos spalvos megztuką gavau dovanų dar per gimtadienį, 
o džinsus gavau iš Ukrainos. Šis derinys man labai patiko, todėl nebijant jokių šaltukų drąsiai taip apsirengusi  išvažiavau linksmintis. Penktadienio vakarą buvau apsilankiusi Tėja Nail lounge ir pagaliau nuostabioji manikiūrininkė sutvarkė nagučius, prof. manikiūro mano nagai nematė jau senokai. Per tą laiką nagai aišku nusilpo ir nulūžo, todėl šį kartą pasirinkau kūno spalvos laką ir auksinius blizgučius vien tam, kad nelabai į akis kristų jų trumpumas chi*

Paskutinį žiemos šeštadienį praleidau iš tiesų netikėtai ir linksmai !
Pavasaris jau visai netoli !!!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą