2013 m. balandžio 3 d., trečiadienis

Įspūdžiai

Pagaliau ir vėl aplankė tas džiaugsmu prisotintas jausmas, kai savo elektroninio pašto dėžėje suradau pakvietimą į ISM universiteto paskaitas.
Tradiciškai - 15.55 val. registruojuosi į paskaitą ir besileidžiant laipteliais žemyn kulniuoju link auditorijos, kurioje jau viskas šurmuliuoja.
Sveikindamasi su komandos nariais, o galvoje bandau nuraminti tą mintį "Jėėė, pagaliau ir vėl aš čia !" 


Paskaitos tema buvo man labai artima. Daug laiko praleidžiu ant scenos, todėl paskaitos tema "Impovizacija prieš auditorijos baimę" buvo labai naudinga. Lektorius Andrius Žebrauskas buvo iš tiesų nepakartojamas. Pravedė kelis praktinius žaidimus, kurie leido suprasti, jog klaidų pripažinimas ir pasijuokimas iš savęs gali pagelbėti kritiškose situacijose.
Išeinant iš universiteto tradiciškai pasiėmiau kavutės, o aplinka atrodė tokia graži, net tos purvinos miesto balos neerzino. Nepriekaištinga yra išgirsti atsakymus į rūpimus klausimus iš "pirmų lūpų" !
Ir dar kartą pakartosiu frazę, kuri be galo man patinka :
"Aš niekada neleidau, kad mokyklos lankymas trukdytu mano išsilavinimui !"
 
Dar keli mano įrašai susiję su ISM

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą