2013 m. balandžio 29 d., pirmadienis

TIK dabar !

Per dažnai mes dedame kableliu tose vietose - kuriose turėtume dėti tašką.
Esu jau girdėjusi šią frazę anksčiau, tačiau ji niekada nebuvo man tokia artima kaip dabar. Šiomis dienomis aš supratau visą jos esmę, o svarbiausia suvokiau daroma klaidą.
Pirmi šių metų mėnesiai turėjo man daug nemalonių staigmenų. Po šių staigmenų buvo sunku atsistoti į nauja vėžiai ir viską pradėti iš naujo. TIK dabar galiu drąsiai teigi, jog viskas liko tuose mėnesiuose, kurie praėjo, o kartu su jais praėjo visos nuoskaudos, nusivylimai ir praradimai. Klaidos esmė slypėjo tame, jog nemokėjau pasakyti "STOP" ir vienas menkas nesusipratimas, kaip mat virsdavo didžiausia problema. Visi tie mėnesiai dabar primena mažą sniego gniūžtę, kuri ritosi žemyn taip įgaudama didesnį dydį. Tie maži nesusipratimai virtę didžiausiomis problemomis ir slėgė mane per visą šį laiką ir tik dabar prasidėjus balandžio mėnesiui visa problemų gniūžtė ištirpo ! 
TIK dabar, TIK dabar, TIK dabar esu velniškai laiminga. Noriu rėkti iš visų jėgų, jog man velniškai pasisekė, atsidūriau tinkamoje vietoje - tinkamu laiku ! Ir dabar viskas klostosi puikiai. Gyvenu it sapne, viskas lekia taip greitai, jog po visko atsiduriu jau pamėgtame Karavan Saray restorane ir begerdama Latte kavą suvokiu, jog diena prasidėjo ir baigėsi - TOBULAI !
Iš tiesų buvau labai pasiilgusi dienų, kai iš namų išeinu pilna energijos ir geros nuotaikos, kuri liejasi pro kraštus, o vakare įžengusi namo mamai užtraukiu dainos priedainį :
"Kaip gyveni? - Gerai !
Kaip tu jauties? - Laiminga !
Noriu, kad būtų taip amžinai !
Visą begalybę, kol laikas bėga !!"










P.S. I love my life !

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą