2013 m. balandžio 21 d., sekmadienis

Vytautas Šapranauskas

                   
Visą Lietuvą sukrėtė spaudoje pasirodę straipsniai apie aktoriaus Vytauto Šapranausko mirtį. Kas galėjo tikėtis, jog šis talentingas žmogus paliks šį gyvenimą tokiu būdu? Ogi niekas ! Niekas net nesitikėjo, jog energija ir šypsena trykštantis žmogus savo gimtadienio išvakarėse pakels prieš save ranką. 
Šią saulėtą dienos popietę kulniavau į Lietuvos mažąjį teatrą, kuriame buvo šarvojamas mano mylimiausias aktorius V. Šapranauskas. Visame Gedimino prospekte mirguliavo žmonės rankose laikydami baltos spalvos gėles. Kaip dieną aišku, jog kiekvienas skubėjo atsisveikinti su gerbiamu ir mylimu aktoriumi. Tik įėjusi į teatrą supratau, jog teks ilgokai palaukti, kol galėsi ir aš sukalbėti maldelę už jo dvasią. 
Pagaliau priėjusi prie scenos pamačiau urną, kurioje buvo mano mylimo aktoriau palaikai. Galvoje netilpo mintys "Toks didis žmogus, toks spalvingas gyvenimas, tiek išgyventų akimirkų.. Ir prašau, visą tai šioje urnoje.." Ašaros riedėjo, o širdis plakė vis greičiau.  Sunku patikėti. Šį žmogų mačiau nuo pačios vaikystės televizijos ekrane, o kaip paaugau turėjau galimybę ir susipažinti asmeniškai. Be galo patiko jo vedamos laidos ir renginiai, kuriose jis negailėjo nei pokštų nei kandžių komentarų. 
Ir man buvo ypač skaudu girdėti  vienos brandžios ir protingos moters atsakymą, kai buvo paklausta ką mano apie Šapranausko mirtį. Drąsiai ir akiplėšiškai buvo rėžta "Jis prasigėrė ! " 
Man galvoje netelpa, kaip galimą taip bjauriai kalbėti apie mirusįjį.. Nors ir kaip ten būtų, bet reikia nors kiek sąžinės ir pagarbos.
Dar keli perliukai už kuriuos iš tiesų reikėtų net nubausti !






2 komentarai:

  1. Kai kurie žmonės paprasčiausiai neturi jokios savigarbos :) Kad ir kaip skaudu būtų, reikia kuo mažiau kreipti dėmesio į beširdį žmogų, nes gyvenimas vienu ar kitu atveju jį vistiek nubaus..
    a.a. Vytautui Šapranauskui. Tegul žemė Jam būna minkšta.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na, tos demotyvacijos tai iš tikrųjų ne vietoj ir ne laiku sukurtos... O dėl Šapranausko - be galo apmaudu ir gaila. Buvau šokiruota ir liūdna keletą dienų... Atrodo, lyg savas būtų iškeliavęs iš gyvųjų pasaulio...

    AtsakytiPanaikinti