2013 m. gegužės 17 d., penktadienis

Fashion and beauty show





Penktadienis

Lėtai, lėtai, bet penktadienis išaušo !
Ilgai jisai lauktas dėl to, jog jau šį vakarą vyks renginys "Mada ir grožis", kurio be galo laukiau. 
Visas šurmulys prasidėjo jau šiandien po pietų, kai teko pamatyti visą mados pasaulio "virtuvę". 
Šiandien einu kaip svečiau, tačiau kitą savaitę pati kulniuosiu Kauno mados podiumu. 
Uff. Net nesinori pagalvoti kokia sunki diena laukia. Pabudimas 5 ryto ir ilgas geležinkelio bėgiais iki Kauno.

Outfit

Mano mylimiausias, raudonas, klasikinis sijonas. Jis man beprotiškai patinka, o kadangi mano figūra nesikeičiau jau kelis metus, todėl ir šis sijonas užima pirmas vietas spintoje.
Palaidinė, kuri neseniai atsidūrė spintoje. Tiesą sakant iš parduotuvės ji keliavo tiesiai pas siuvėją. Mano kvailas įprotis nusipirkti, o tik po to pasimatuoti aną kartą man pakišo koją. Apsivilkusi palaidinę supratau, jog su tokia iškirpte niekur neisiu :D
"Ištikimieji" aukštakulniai. Juos aviu jau antrą sezoną ir iš tiesų dabar nei kiek nesigailiu dėl praeitais metais suplotų pinigėlių už juos. Nuostabi kokybė, kuri atlaikė viską; tiek drėgną tiek sausą orą ir įvairiausio plauko kelio ruožus. Ir būtent šie bateliai pateisino reklamos frazę "Vaikščiosite it ant debesų"
Taaaip ! Jie tokie patogūs, jog kartais net ir užmigdavau jų nenusiavusi ))chi*
Kaklo papuošalas. Mamytės papuošalėlis, kurį šiandien pasiskolinau.

Visiems linkiu gero penktadienio vakaro :)*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą