2013 m. gegužės 4 d., šeštadienis

Gražūs vakarai


Penktadienio vakarą mano akis nudžiugino miela žinutė - 
"Priviet ;* ty doma?"
Tai žinutė nuo mano mylimiausios klasiokės, su kuria neišsiskiriame jau 11 metų.
Išsiuntusi teigiamą atsakymą po kelių akimirkų sveikinausi su mieląja Justina ir jos vaikinu.
Visai netoli mano namų plaukia Neris, todėl nusprendžiau jiems parodyti skardį, kuris nusidriekęs prie upės. Šiai vietai mažai kas lieka abejingas.
Tą vakarą likau be galo maloniai nustebinta, todėl tokį vakarą būtina gerai įamžinti :)







Šeštadienis

Tik išgirdusi žadintuvą šokau iš lovos, savo mini kalendoriuke pažymėjau "Liko 7 dienos" ir puoliau ruoštis.
Nuo pačio ryto Vilniaus gatvės drebėjo ( moto mylėtojai mane supras, chi*) Einant miesto gatvėmis akimis lydėdavau kiekvieną koloną, o širdyje taip nemalonu.. Sezono atidarymas, o manęs ten nėra. Taip gaila, nes būtent tokių renginių didžiausia mylėtoja esu. 
Na o namai pas mus ir vėl žydi. Dar būdama mieste einant link parduotuvės pamačiau mielą močiutę, kuri pardavinėjo geltonas gėlytes. Nusišypsojusi jai atgal nupirkau visas jos parduodamas gėles ir jau po kelių minučių išdidžiai, rankose laikydama geltoną puokštę kulniavau link stotelės. Jau šį vakarą pasveikinau savo mamytę su artėjančia švente.
Mielieji ! Rytoj stipriai apkabinam savo mamytes ! Ir į ausį pašnabždame gražius žodžius -
"Atleisk už viską, ką bloga dariau. Būk laiminga - aš Dievo prašau."




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą