2013 m. gegužės 26 d., sekmadienis

Nuostabus sekmadienis


Nuostabus sekmadienis

Jau beveik du mėnesius mano sekmadienis atrodo taip pat. Žadintuvas 8 ryto verčia iš lovos, greiti pusryčiai ir daugiau nieko namuose gero nenuveikiu. Grįžtu vėlai vakare ir iš karto į lovą. Šis sekmadienis buvo išskirtinis. Pabudau ne nuo žadintuvo skleidžiamų garsų, o nuo saulės spindulių, kurie jau nuo pačio ankstyvo ryto karaliavo visame kambaryje. Dar kelias akimirkas tinginiavau ir galvojau ką naudingo šiandien pavyktų nuveikti. 
Jau buvau pamiršusi rytines keliones pas kaimynę ir šviežio pieno pirkimą pas ją. Šiandien išvydusi mane ant savo slenksčio labai nustebo *chi :)
Šiandieniniai namų ruošos darbai prilygo stebuklui, viską taip malonu buvo daryti. Net kapstymasis darže teikė džiaugsmo ir energijos. 
Pastaruoju metu mane labiausiai džiugina smulkmenos. Jau beveik du mėnesius gyvenu it rojuje; ramybė, sėkmė, apkabinimai, rūpestis, netikėtumai, naujos pažintys, pasimatymai, gražūs vakarai, šypsenos, Latte. Džiaugiuosi kiekviena nauja išaušusia diena, o šis sekmadienis buvo stotelė, kurioje būtinai turėjau sustoti "Sustok  akimirka žavinga !"
Neries krantas - mano ramybės oazė. Mintyse jau visą dieną niūniuoju nuostabią dainą (Dream Kidd & Taches - Vegas), iš delno į delną pilu smėlį ir mintyse tyliai, nuoširdžiai dėkoju.

Viskas yra ir bus gerai ! Svarbiausia yra savo neigiamas mintis paversti pozityviomis !    



 Geros savaitės, brangieji <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą