2013 m. gegužės 12 d., sekmadienis

Shopping, weekend, hurt ..

Kas labiausiai pakelia nuotaiką panelėms?
Oo taip ! Tai shopping'as  :)
Aš esu iš tos grupelės merginų, kurioms nepatinka švaistytis po prekybos centrus. Nematau jokios prasmės kelias valandas vaikščioti po parduotuves, matuotis, žiūrėti ir aptarinėti. Tokie dalykai mane tiesiog siutina. 
Kelias dienas atgal pastebėjau, jog mano "avalynės rojų" sudaro vieni aukštakulniai ir platformos. Supratau, jog nieko gero iš to nebus ir jau po kelių dienų su L* nuvažiavome į parduotuvę. Tikslas aiškus - paprasti batai ! Įėjusi į pirmą parduotuvę supratau, jog iki to tikslo dar toli. Nei dydžiai tiko, nei patys batai patiko. Po kelių parduotuvių buvau įsiutusi, o galvoje vis garsiau skambėjo mintis "Nejaugi šiame prekybos centre nebus nei vienų tinkančių ir patinkančių batų??"
Tačiau pagaliau kažkur kamputyje suradau iš tiesų tokius batukus, kokių ieškojau - visiškai paprastų 


Be galo nudžiugau supratusi, jog šie batukai ne tik patinka, bet ir tinka ! Valio, valio ! Galime jau nešdintis 
 iš čia. 



Prie pačio išėjimo pastebėjau dar vienus batelius, kuriems atsispirti jau negalėjau. Tie spygliai tiesiog prikaustė, apsiaviau tuos batukus ir kukliai nusišypsojusi pardavėjai tariau -
"Ir dar šituos" 
Na viskas ! Pakaks, pasakiau aš, o L* iš tuo pasijuokė - "Tai kas yra toks dvi poros batuku? eime dar !"


Esu didelė sijonų ir aukštakulnių maniakė, todėl nusprendžiau papildyti savo garderobą nauju sijonėliu. 
Sijonėlis tokios spalvos, kuri man labai patinka ( nešvari žalia), o paprasčiau tariant haki :)
Toje pačioje parduotuvėje nusipirkau akinius nuo saulės ir palaidinę, kurios net nesimatavau (kvailas įprotis)


Savaitgalis

Jis buvo kupinas visko. Tikrąja to žodžio prasme !









Sekmadienio popietė man buvo negailestinga. Dėl tokio gyvenimo būdo "Visur reikia suspėti ir viską reikia padaryti" rūpestingasis R* ant rankų nešė iki pačios stotelės, nes su viena koja Žveryno gatvėmis striksėjau kaip partrenktas zuikis.
Bet nėra to blogos, kas neišeitų į gerą, chi* Šiandien pirmadienis, o aš dar tinginiauju, mėgaujuosi šokoladu ir    saulės spindulėliais ! 

Geros darbo savaitės, mielieji !

2 komentarai:

  1. iš kur tie pirmi batukai? labai vidus fainas :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip, taip :) man irgi labai patiko. Batukus pirkausi Oze. Tik dabar neatsimenu parduotuvės pavadinimo ;|

    AtsakytiPanaikinti