2013 m. gruodžio 1 d., sekmadienis

Lapkričio 18 - 18

Be proto smagiai šiais metais sutapo. Lapkričio 18-ą man sukako 18 metų.
Ir drąsiai galiu teigti, jog nieko nepasikeitė, tik skaičiukai dokumentuose (chi*)
Kadangi lapkričio 18 buvo pirmadienis, nieko ypatingo nenuveikiau tik visą dieną nepaleidau mobilaus iš rankų, o atėjusi namo priiminėjau skambučius, dėkojau už linkėjimus ir dar kartą visus kviečiau į penktadienį vyksiančia gimtadienio šventę.

Lapkričio 22

Jau po pietų namai priminė švelnų beprotnamį :D Visi bėgiojame po namus lyg pametę galvas, o tiksliau pametę vienokį ar kitokį daiktą. 
16.30 Vuolia ! Pagaliau susiruošę sėdame į šeimyninę varlę ir važiuojame į šašlykinę, kurioje tuoj, tuoj sugužės visa mano didžiausia ir mylimiausia šeima.








Nors ir vėluojant, tačiau apie 19 valanda vakaro visus artimiausius mačiau prie vieno stalo. Iš tiesų - tėvų organizuota gimtadienio šventė pavyko. Likau be galo patenkinta pradedant nuo mano patenkintų užgaidų iki šmaikštaus muzikanto, kuris tą vakarą vertė kvatoti ne vieną. Tiek linkėjimų, šypsenų ir tostų.. Galva sukosi nuo beprotiškos laimės ir šokių, o šokių tikrai būta, nespėdavau net atsikvėpti. Namo grįžome tik paryčiais.

Lapkričio 23

Kelio valandėlė miego ir 8 ryto virtuvėje geriu rytinę kavutę su draugais ir mama. Nors miegojau vos 4 valandėles, tačiau tai nesutrukdė keltis 7 ryto ir ruoštis kitai šventės daliai.
14.00 Buivydiškių 22. Stalas jau paruoštas, nuotaika pakili. Su nuostabiąja Juste ir kantriuoju Albertu trypčiojame nuo pačio ryto ir dėliojame paskutinius taškus ant i. Viskas paruošta ! Baseine vanduo šiltas, pirtis paruošta. Oouukeej! galime skubėti į Upch studiją.
16.00 Upch studija. Mūsų jau laukia gerais nusiteikusi kirpėja Viktorija, kuri tą vakarą mus pavertė garbanėmis )) 




Ką gi ! Tik apie 22 val. vakaro visi, visi, visi sugužėjo į vietą. Be galo džiaugiuosi, jog atvyko ir tie su kuriai matausi vos kelis kartus į mėnesį, bet labiausiai mane nudžiugino draugės atvykimas, kurios nebuvau mačiusi beveik metus (Я люблю тебя Лена !!) 



(Myliukai mano *)

( Klasiokė išpešė iš jo bučkį ) :D

( Su Lena ir Adamu, ačiū, brangieji. Jūs tą vakarą buvote nepakartojami )

Ребята)







Lapkričio 24 

Ačiū Dievui, tai sekmadienis, galvojau sau tinginiaudama lovoje.
Visas mano kuklus butukas nuklotas dovanomis, balionais ir gėlėmis. Nuo pačio ryto akys spindėjo iš laimės!
O kaimynai pašiepdavo " O Barboryte jau gėlių tai daugiau negu gėlių parduotuvėje"



Tačiau maloniausia ir netikėčiausia staigmena manęs laukė lapkričio gale, kai savo mobilaus ekrane išvydau žinutę nuo adresato M*. Tą akimirką vos širdis iš krūtinės neiššoko. Kelias akimirkas drebančiose rankose laikiau telefoną nedrįsdama perskaityti žinutės. Sukaupusi visą drąsą perskaičiau vos vieną sakinuką po kurio prapliupau ašaromis. "Labas, maže ! Aš Lietuvoje, susitinkame."
Be jokių abejonių visus reikalus numečiau į šalį ir skuodžiau į Vinco Kudirkos aikštę, kurioje kaip senais gerais laikais pamačiau jį besišypsantį ir rankose laikantį mano mėgstamiausias gėles.
Tiek laiko nesimatėme, todėl tradiciškai pasiėmę Latte kavos plepėjome iki paryčių. Nors tas kelių mėnesių tarpas atrodo toks neilgas, tačiau ir vėl jį išleidusi į užsienį suvokiau, jog man tie mėnesiai prilygsta amžinybei.
Žinau, jog šis žmogus perskaitys šį įrašą, todėl viešai prisipažinsiu -" как пара мы не сошлись, но как друзья  мы зашибись" 
Ačiū už staigmeną, kuri kas rytą džiugina mano akis. Laukiu grįžtančio ! 



Na ir dar viena naujiena mano blog'o skaitytojams
ask.fm/BarbaraVina

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą