2014 m. sausio 5 d., sekmadienis

Šventės 2013


Man rodos, jog šią eglutė nufotografavau iš visų pusių. Nors ji visai mažutė, tačiau suteikia tiek daug laimės man ir nuostabos mano svečiams. Kiekvienas, kuris užėjo pas mane iš karto nustebo " O geras, turi eglutę ir dar gyvą?" 
Kalėdų senelis šiais metais buvo, kaip niekad dosnus ir supratingas. Dosnus tuo, jog gavau labai daug šaunių dalykėlių, o supratingas todėl, jog išgirdo ir išpildė mano nuoširdžiausią norą. Jau išaugau iš to amžiaus, jog Kalėdų senelio prašau materialių dalykų. Šiais metais jo prašiau geros naujienos, kuri priverstų nuoširdžiai nudžiugti. Pirmoji geroji naujiena mane aplankė dar prieš šventes. Jos aš laukiau tikrai ilgai, bet kantriai. Ir visiškai netikėtai sulaukiau skambučio iš metrikacijos skyriaus. Sekretorės žodžiai "Jūsų dokumentai jau paruošti, prašome atvykti pasiimti" privertė trypti kojomis iš laimės !!!


Dviejų metų noras išsipildė. Dabar jau oficialiai - Barbara !

Antra naujiena tikrąją to žodžio prasme nukrito iš dangaus. Kūčių rytą atvykau pas save ir atidarydama duris pajutau, jog kažkas nukrito ant galvos. Nesupratau, kas tai? iš kur? kodėl? 
Tai buvo popieriaus lapelis, o jame užrašytas vardas bei kontaktai to žmogaus, kurį neapsakomai norėjau dar kartą pamatyti.


Po šios naujienos šypsena iki dabar nedingsta iš veido !

Šventės tradiciškai prabėgo šeimos bei draugų apsuptyje. Kupina buvo jaukios ir šiltos atmosferos, artimųjų šypsenų bei juokų, pokalbių ir nuoširdžių linkėjimų. Gruodžio 25 pabudau prieš pietus ir likau nustebinta. Gruodžio pabaiga, o už lango skaisčia šviečia saulė, nulis sniego ir pliusinė temperatūra. O čia tai žiema... Išėjusi į balkoną klausiausi paukščių čiulbėjimo.


( kaimynas žino man silpnybes)


Apsupta gerų naujienų bei džiaugsmų sulaukiau Naujųjų metų. Viskas vyko ekspomtu !






Vakarienė su šeima. Iki pat 7 vakaro visi draugiškai "sukomės" virtuvėje. Visi kažką gamina, maišo, skanauja ir ragauja. Pabuvusi su šeima skubėjau pas A*

( before Posh)

Naujuosius pasitikau mėgstamiausiame klube. 



Ir čia gerų naujienų maratonas nesibaigė :) likimas ir vėl mane nustebino. 






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą