2014 m. vasario 9 d., sekmadienis

2014

Šimtas metų !

Visiškai apleidau savo tinklaraštį. Ankščiau skelbdavau kiekvieną net menkiausią gyvenimo įvyki, o dabar viskas apsisuko aukštyn kojomis !
Apsitvėriau visiška tylos siena. Pati savęs klausiu -"Kodėl?"
Matyt todėl, jog 2013 metų pabaigoje  ir 2014 metų pradžioje vyko vieni iš didžiausių pokyčių gyvenime.  










Dar nesulaukusi pilnametystės "pakėliau sparnus" ir iš priemiesčio persikrausčiau į sostinę. 
Iš karto po Naujųjų metų susiradau darbą, kuris atėmė daug laiko.
Tačiau matyt tokio spyrio man ir reikėjo.  Dabar diena prasideda ne nuo 7 ryto, o nuo 5 ryto. Paskutiniai darbai yra baigiami 1 valandą nakties.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
5 ryto - Čžžžž. Žadintuvas verčia iš lovos
7 ryto jau važiuoju į mokyklą
15 valandą paskutinės pamokos
16 ruošiamės į darbą
17 prisijungiame prie sistemos
22 sistema automatiškai atjungia
23 namai namučia
01 nakties uždarau paskutinę knygą ir pasineriu į miego karalystę, kuri tęsiasi vos kelias valandas.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Net šiurpas nukrečia pažiūrėjus į tai ką parašiau. Prisipažinsiu, kartais neišlaikau tokio režimo ir kurią nors savaitės dieną leidžiu sau pamiegoti ir neeiti į pirmas pamokas.




Tačiau labiausiai man patinka savaitgalio grafikas. Savaitgaliais dirbu iki 2 nakties, o tada skaičiuodama paskutinias darbo minutes nusiteikiu pašėlusiai nakčiai. Kadangi iki mėgstamiausio naktinio klubo keli metrai , atsigauti po sunkios savaitės einu būtent į jį.





Likimas mane mėto ir vėto. Atima brangius žmones, tačiau dovanoja galimybę pažinti naujus, o tiksliau - likimas skaudžiausiais būdais atveria man akis :) Tvirtai žinau, jog esu stipri ir sugebu iškęsti skaudžiausius "smūgius", tačiau likimas tuo neįsitikinęs ir kas kartą mane bando !
"Kiekvienas yra savo likimo kalvis !"
Ir aš iš kailio nersiuosi ir susidorosiu su visomis problemomis, pamiršiu visus, dėl kurių kaltės nuriedėjo nors viena ašara.
O gyliai širdyje it mažas vaikas tikiuosi stebuklo, nežinau kokio pobūdžio.. Norisi netikėtos žinios ar įvykio!

ask.fm/BarbaraVina

Gražaus vakaro, mielieji ! <3

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą