2014 m. liepos 17 d., ketvirtadienis

Išleistuvės

Sveiki, mieli skaitytojai!
Štai prieš jus mano gyvenimo akimirka, kuria noriu pasidalinti - 
Išleistuvės ! ! ! 
Kiekvieno mokinio svajonė ir tikslas po ilgų 12  mokslo metų vieną gražią dieną išdidžiai atsiimti brandos atestatą. Baigta!- sušukau aš tik gavusi jį. 

6 ryto. Akys atsimerkia ir daugiau nebenori užsimerkti. Už lango matau kylančią saulę, girdžiu čiulbančius paukščius ir užuodžiu nupjautos vejos kvapą. Iš už nugaros prieina mama - "Sveika sugrįžusi namo"- taria ji, o aš tik nebyliai nusišypsau. Abidvi suprantame, jog čia žodžių nereikia, abidvi viena kitos pasiilgome ir abidvi džiaugsmingai pasitinkame tokią svarbią dieną mano gyvenime. 
Į Lietuvą grįžau praktiškai tik dėl išleistuvių. Visą tą laiką gyvenau Italijoje, kurioje tikrąją to žodžio prasme džiaugiuosi jaunyste ir gyvenimo teikiamais malonumais!



Mano išleistuvės 















Komentarų nėra:

Rašyti komentarą