2015 m. rugpjūčio 1 d., šeštadienis

Mylimąjam


Šiandien šventi savo gimtadienį. Tik atsikėlęs ankstų rytą skubi į virtuvę, kur kvepia ką tik paruošta kava, o ant gimtadieninio torto dega žvakutės. 
- Su gimimo diena, mylimasis, - tyliai jam tariu. Dabar prisimink savo didžiausią svajonę ir užpūsk žvakutes. Iš visos širdies linkiu, kad ji išsipildytų.
- Žinai, ši svajonė jau išsipildė. Seniai svajojau atsibusti gimtadienio rytą ir pamatyti savo mylimą merginą beruošiančią man rytinę gimtadienio staigmeną. Ačiū Tau, ačiū, kad esi!    
Po šių žodžių, pabučiavęs, išvažiavo į darbą, o aš likau namuose. Pasinėriau į minčių liūną... Kokį gi nuostabų vyrą turiu šalia savęs. Kartais pati patikėti tuo negaliu.
Laimė - yra tada, kai likimas susitinka su svajone. Esu dėkinga likimui, jog lemtingą sausio 10-osios vakarą nutariau pavakaroti mieste prieš išvykstant į Lietuvą. Po pažinties vakaro su Juo prabėgo beveik     visas mėnuo ir tik vasario 2-ają nusprendėme susitikti dar kartą ir pavakarieniauti kartu. Nuo to vakaro prasidėjo visa mūsų istorija, kurią drąsiai galima vadinti " likimo dovana ". Kodėl likimo dovana? - paklausite. Ogi todėl, jog likimas man tikrai nepagailėjo išbandymų, sunkumų ir nuopuolių. Kartais klausdavau, kodėl man taip?  Kada gi baigsis tas lyg prakeiktas gyvenimo etapas. Laikui bėgant išmokau būti viena, be niekieno pagalbos spręsti visus sunkumus. Užsidėdavau kaukę ir bandydavau apgauti, jog esu stipri, valdinga ir nuo nieko nepriklausoma... Tačiau gyliai širdyje visada troškau būti mylima, saugi ir leisti sau būti silpnai, silpnai šalia vyro už kurio galima jaustis lyg už mūro sienos. Manau, jog tai ir yra dovana, kurios tikrai nusipelniau, būti mylimai ir saugiai . Jausti paramą ir šilumą. Tirpti jo glėbyje ir bežiūrint jam į akis matyti ne tik žalią jo akių spalvą, bet visą pasaulį. 

Su gimimo diena, mylimasis! 
Ačiū Tau, jog esi šalia manęs, jog rūpiniesi ir saugoji. Esi pats nuostabiausias !
Ir nors žinau, jog niekas nesuprasi ką aš čia parašiau, nes per pusmetį te sugebėjau Tave išmokyti vos kelių žodelių lietuvių kalba, tačiau šie yra patys gražiausi ir nuoširdžiausi
" AŠ TAVE MYLIU ! " 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą